niedziela, 29 września 2013

Hej !!

Co tam u was słychać ? Wczoraj byłam na urodzinach u koleżanki z klasy, było bardzo fajnie ,gdy wróciłam do domu zastałam gości, ciocię, wujka i kuzynów. Zostali u nas dość długo ,ale było miło. Dzisiaj bardzo pózno się obudziłam ,poszłam do kościoła z rodzicami i bratem, a potem bardzo fajnie spędziliśmy niedzielne popołudnie. Jutro szkoła, troszkę tęsknię za wakacjami, ale staram się znajdywać w każdej rzeczy jakieś pozytywy. Dobrze wiem, że każdy z uczniów narzeka na dużo nauki, ale narzekanie niestety nic nie zmieni.
Więc trzeba się wziąć w garść, i jakoś dotrwać do wakacji ,pozytywnie nastawionym do życia .
Mamy już kalendarzową jesień ,ale na drzewach przeważa jednak jeszcze ilość liści !
Dzisiaj wyjątkowo wyszło słońce ! :D Ale to niestety nie zmienia faktu że jest zimno :(






Mimo że jesień nie jest jedną z cieplejszych pór roku, ja bardzo lubię ten okres, może dlatego że urodzilam się w pażdzierniku ! A wy jaką pore roku lubicie najbardziej ? :D

1 komentarz: