poniedziałek, 23 września 2013

Hej !!

Co tam u was słychać ? Lubicie horrory ? Ja nie jestem zwolenniczką tego rodzaju filmów .W sobotę byłam na urodzinach przyjaciółki ,udało nam się również odwiedzić dom strachów "Lost Souls Alley" .Tak naprawdę nie spodziewałam się że będzie aż tak strasznie ,bo z tego co słyszałam to przeważnie w domu strachów jest śmiesznie .Ten był naprawdę udany ,dwie moje koleżanki zrezygnowały gdy zobaczyły pierwsze pomieszczenie , i wtedy została nas tyko piątka .Gdy tylko wyszłyśmy bolały nas gardła od krzyku :D .Ktoś z Krakowa ? Jeśli tak naprawdę polecam zajrzeć do "Lost Souls Alley " Dom strachów znajduje się na ul. Floriańskiej na rynku w Krakowie .
Wejście nie jest tak przerażająco drogi ,z tego co pamiętam 15 zł. od osoby ,osobiście odradzam tą atrakcję osobą z wadą serca ,bądź arachnofobią ( Znajduje się tam jeden pokój poświęcony pająkom) .Już nie mogę się doczekać kiedy odwiedzę ten dom ponownie .Byliście kiedyś w domu strachów jeśli tak napiszcie krótko w komentarzu wasze przeżycia ! :D



http://www.lostsoulsalley.com/ - Oficjalna strona główna "Lost Souls Alley "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz