piątek, 4 października 2013

Hej !!

Dzisiaj już piątek, naprawdę szybko zleciał mi ten tydzień. W sumie to nie wiem czy się cieszyć że dziś zaczyna się weekend, w następnym tygodniu mamy strasznie dużo kartkówek i sprawdzianów, ten weekend będzie bardzo pracowity, zwłaszcza że całą sobotę spędzę poza domem. Pozostaje mi tylko dzień dzisiejszy i niedziela. Dopiero teraz czuje że zaczęła się "nauka". Będzie trudno mi to wszystko ogarnąć, ale muszę wziąć się w garść mimo tego strasznie mi się nie chce, jedyną motywacją jest wyjazd do Szkocji, jego warunkiem są dobre oceny. Bardzo mi zależy na tej wycieczce, i postaram się zrobić wszystko by na nią pojechać, więc już dzisiaj postanowiłam nauczyć na sprawdziany z przedmiotów w poniedziałek i wtorek, resztą zajmę się w niedzielę :))

Szkocja :3


 
  
W wycieczce przewidziane jest również zwiedzanie Hogwartu zamku w którym zostały nakręcone sceny do filmu Harre'go Pottera. ♥ஐ♥ஐ♥ஐ

2 komentarze:

  1. ucz się uczy bo nauka to potęgi klucz :D
    piękne zdjęcia <3

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń