środa, 11 września 2013

My Inspiration

Dziś chciałabym napisać o swoich ulubionych blogerkach ,dzięki nim postanowiłam założyć bloga .
Czytając ich posty coraz bardziej czułam pewność siebie ,chęć życia .Całkiem nieznane osoby stają się dla mnie  bliskie .Inspirują mnie pod każdym względem ,nie tylko w pisaniu bloga ale również w modzie .

Moje blogowe inspiracje :

Lucy jest 14-letnią dziewczyną ,mieszkającą w Norwegii .Interesuje się modą ,fotografią i dekorowaniem wnętrz . Myślę że jest wam dobrze znana :D

                lucy-luucy.blogspot.com/



 


Małgosia  chodzi ze mną do klasy  jest 14-letnią dziewczyną mieszkającą w Krakowie .Interesuje się modą ,fotografią oraz dekorowaniem wnętrz .

http://muszesandmuszes.blogspot.com/



 

Wiśka  15-letnia dziewczyna mieszkająca w Norwegii .Uwielbia tańczyć ,fotografować oraz blogować .

http://wiska-wiskaa.blogspot.com/




A was kto zainspirował ? :3

4 komentarze:

  1. Mnie zainspirowała koleżanka :D Spodobało mi się w jaki sposób pisze swoje opowiadania. Każdy mi mówił , że mam talent do opowiadań więc postanowiłam się przekonać :) Podoba mi się ten blog :D
    Wpadniesz ocenić mój ? Zależy mi na opinii . Tej pozytywnej jak i negatywnej :)
    spacerwdeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama od siebie, kiedyś sobie obiecałam, że zacznę pisac bloga no i ruszyłam :)
    Teraz dalej nie mam swojej ulubionej blogerki, jakoś żadna nie przypadła mi na tyle do gustu :)
    Odwdzięczysz się ?
    www.titka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dodalam Cie do kregow w google + :) nie widze innej opcji na Twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie to ty mnie do tego zainspirowałaś Klaudia<3 xd

    OdpowiedzUsuń