piątek, 13 września 2013

30 Faktów o Mnie :D

1.Mam na imię Klaudia .
2.Mam 14-naście lat .
3.Chodzę do 2 klasy gimnazjum .
4.Uwielbiam tańczyć .
5.Chodze na zajęcia z gitary .
6.Lubię rysować.
7.Chodzę do klasy dwujęzycznej z językiem Francuskim
8.Nie lubię groszku .
9.Nie przepadam za brukselką i szpinakiem .
10.Jestem słaba z matematyki .
11.Nie przepadam za przedmiotami ścisłymi .
12.Lubię przedmioty polonistyczne .
13.Moimi ulubionymi przedmiotami są Wf i Historia .
14.Mam brata .
15.Lubię jeździć na rolkach .
16.Mój ulubiony napój to sok kaktusowy .
17.Nie lubię wspominać o swoich problemach .
18.Marzę o nowym telefonie .
19.Lubie rysować sobie po ręce .
20.Moim ulubionym batonem jest mars .
21.Lubię Krushers
22.Lubie oglądac master chefa .
23.Boje się pająków i węrzy .
24.Mój ulubiony kolor to zielony .
25.Używam perfum "Adidas happy game "
26.Do szkoły jeżdżę tramwajem .
27.Nie lubię poniedziałków .
28.Lubię słuchać muzyki .
29.Mam duże poczucie humoru .
30.Nie potrafię żyć bez śmiechu !

Dodajcie komentarzu jeden fakt o sobie :D !

9 komentarzy:

  1. Aw.... *.* kocham tañczyc! http://kolorowozakreceni.blogspot.com/search/label/opowiadania%20%3B%29

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię rysować!
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tez boje sie pajakow!

    Kochana moge miec do Ciebie przysluge?

    Czy mozesz kliknac na baner sheinside u mnie na blohu? z gory strasznie Ci dziekuje!

    a co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  4. hej pisałaś u mnie że mnie zaobserwowałaś i żebym zaobserwowała twojego bloga ale nie masz obserwatorów. Jak dodasz obserwatorów to napisz u mnie na blogu komentarz o tym a napewno się odwdzięcze bo wiem jakie to ważne :)

    karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo mamy klaudia dużo wspólnego też nie lubię groszku haha :*♥♥

    POMOZECIE!!!!!!!!!!
    KLIKAJCIE W BANER PO LEWEJ BEDE WDZIECZNA

    U MNIE AKCJA I NOWY POST

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog:)

    OBSERwujemy?????
    ja już teraz Twoja kolej;D

    http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń