sobota, 19 października 2013

♥ Book ♥

Od dzisiaj jestem w posiadaniu drugiego tomu książki "Igrzyska Śmierci", z czego jestem bardzo zadowolona, pierwsza część bardzo mi się spodobała, więc postanowiłam zabrać się za drugą.
Moją wielką motywacją do przeczytania tej książki jest również premiera filmu, która odbędzie się za miesiąc. Nie lubię przed przeczytaniem książki oglądać filmu, książka zawsze okazuje się być dużo lepsza, więc zawsze staram się zaczynać od książki. Już rano postanowiłam zacząć czytać, i po kilkudziesięciu kartkach potrafię powiedzieć: UWIELBIAM! Jest to książka niesamowita, czytając ją przenoszę się w zupełnie inny świat, świat wyobraźni, wczuwam się w bohaterów książki. Nie mogę się oderwać od czytania, mimo że mam dużo nauki ciągle ją przekładam i czytam, godziny mi mijają strasznie szybko nawet nie wiem kiedy one tak szybko zleciały. Powiem szczerze że nie czytałam nigdy aż tak interesującej książki, która mnie dosłownie zahipnotyzowała, z kartki na kartkę staje się coraz ciekawsza. ♥ 
Ktoś czytał ?  
Jak jest wasz opinia ?

                                                 
                                                                               

2 komentarze:

  1. <3 kocham ta książkę
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się naprawdę ciekawy blog;)))
    książki jeszcze nie czytałyśmy ale chyba się skusimy ;)

    oczywiście obserwujemy ;)

    Alicja i Magda

    http://aim-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń